Před vysvědčením si na Labské ještě zahráli o korfbalové tituly

Ve středu, 31. ledna, bylo na ZŠ Labské v Brně-Starém Lískovci na programu nejen odevzdávání pololetních vysvědčení, ale také školní kolo Korfbalového poháru.

Hned od první hodiny tohoto slavnostního dne se v tělocvičně odehrávaly korfbalové souboje. Začínali třeťáci, kteří hráli formou „Korfbal4“, takže se hrálo současně na dvou hřištích. Každá ze tříd vytvořila po dvou týmech. Nejméně se bohužel dařilo dětem ze 3.B, jejichž družstva si rozdělila páté a šesté místo. V zápase o 3. místo se potkala obě družstva ze 3.C. Ve finále si to proti sobě rozdaly děti ze 3.A. Nejvíc košů skórovala hráčka KK Brno Roberta Šubrtová z vítězné 3.A.

Výsledky: Skupina A: 3.A1 – 3.B2 4:1, 3.C1 – 3.B2 2:1, 3.A1 – 3.C1 4:2

Skupina B: 3.A2 – 3.C2 1:1, 3.A2 – 3.B1 6:0, 3.C2 – 3.B1 3:0

O 3.místo: 3.C2 – 3.C1 1:0, finále 3.A1 – 3.A2 3:1.

 

Dalším na programu byl turnaj čtvrtých tříd, které hrály již klasický korfbal 8 proti 8. Nejvíc se dařilo 4.B, která pohlídala výhry v obou zápasech. I když 4.A zaznamenala nejvyšší výhru 3:0 v této kategorii, na prvenství v turnaji to nestačilo. Otloukánkem turnaje byla 4.C, která skončila bez bodu. Nejlepším střelcem byl další hráč KK Brno Pavel Golumbovskij, který střelil 3 ze 4 košů svého týmu.

Výsledky: 4.A – 4.B 1:2, 4.A – 4.C 3:0, 4.B – 4.C 2:0.

 

Poslední hodinu před vysvědčením přišli nakonec na řadu také žáci pátých tříd. Tady svou dominanci jednoznačně prokázala 5.A, která odrovnala své soupeře s celkovým skóre 10:0. Zápas o 2. místo skončil nerozhodně, a proto o jeho vítězi rozhodly až penalty. Nejlepší střelkyní byla i do třetice hráčka KK Brno Stella Šubrtová, která svému vítěznému týmu z 5.A pomohla čtyřmi koši.

Výsledky: 5.A – 5.B 7:0, 5.A – 5.C 3:0, 5.B – 5.C 0:0, 0:1 PP.

 

Výběr nejlepších žáků z Labské bude bojovat také na obvodním kole Korfbalového poháru, který se začátkem března uskuteční právě na ZŠ Labská. Věříme, že domácí tým bude mít velkou šanci na postup do městského finále.


Komentáře

komentáře Disqus