Korfbalové kluby ze Slezské Ostravy se sešly v pátek 9.10. 2015 v tělocvičně ZŠ Pěší, aby odehrály druhý turnaj v této sezóně již za účasti všech družstev. Systémem každý s každým se odehrála tři utkání v kategorii U9 a tři utkání v kategorii U11.
V kategorii U9 žáků druhých a třetích tříd opět dominovalo družstvo ZŠ Bohumínská, které předvádělo perfektní korfbal se spoustou střel, s výbornou obranou a ve vysokém tempu dokázalo odehrát celá utkání.
ZŠ Pěší – ZŠ Bohumínská 2:9 (poločas 2:5)
Střelci: Gizová 1, Vons 1 - Konečná 4, Ryška 3, Nesnadný 2
ZŠ Bohumínská – ZŠ Chrustova 9:2 (poločas 4:1)
Střelci: Ryška 6, Nesnadný 2, Konečná 1 – Piatkovský 1, Baro 1
ZŠ Pěší – ZŠ Chrustova 3:9 (poločas 1:3)
Střelci: Wolski 2, Vons 1 – Svoboda 4, Baro 3, Dehner 2
Průběžná tabulka kategorie U9 po 2.kole:
1. | ZŠ Bohumínská | 3 z | 6 b | 28:5 |
2. | ZŠ Chrustova | 3 z. | 2 b | 12:22 |
3. | ZŠ Pěší | 2 z | 0 b | 5:18 |
Průběžná tabulka nejlepších střelců U9:
1. | Nesnadný | 11 košů |
2. | Ryška | 10 košů |
3. | Konečná | 7 košů |
4. | Baro | 4 koše |
Svoboda | 4 koše |
V kategorii U11 byla k vidění mimořádně kvalitní utkání, ve kterých se skóre často přelévalo a o časté obraty ve vývoji zápasů nebyla nouze. Do průběžné tabulky si tak všechny týmy připsaly po dvou bodech a další vývoj této skupiny bude jistě velmi napínavý.
ZŠ Bohumínská – ZŠ Chrustova 6:4 (poločas 3:3)
Střelci: Bombiolka 3, Zoubek 1, Sněhotová 1, Bochniová 1 – Ručka 2, Horvát 1, Burdová 1
ZŠ Chrustova – ZŠ Pěší 7:2 (poločas 5:1)
Střelci: Ručka 2, Smělík M. 2, Smělík Š. 1, Horvát 1, Burdová 1 – Cabadaj 1, Ivanin 1
ZŠ Bohumínská – ZŠ Pěší 3:7 (poločas 1:1)
Střelci: Číž 1, Vykoukal 1, Matiáš 1 – Cabadaj 3, Ivanin 2, Galičáková 1, Luptáková 1
Průběžná tabulka kategorie U11 po 2.kole
1. | ZŠ Chrustova | 4 z | 6 b | 20:12 |
2. | ZŠ Pěší | 4 z | 4 b | 17:19 |
3. | ZŠ Bohumínská | 4 z | 2 b | 14:20 |
Průběžná tabulka nejlepších střelců U11:
1. | Ručka | 6 košů |
2. | Cabadaj | 5 košů |
Ivanin | 5 košů | |
4. | Burdová | 3 koše |
Galičáková | 3 koše | |
Vykoukal | 3 koše |